انواع تخفیفات در فروش و روش‌های اجرای آن

تخفیف یا Discount اصطلاحی است برای هرگونه کاهش قیمتی که فروشنده هنگام عرضه کالا به مشتری اعمال می‌کند

در واقع تخفیف نوعی از تبلیغات است که در جریان آن، با کاستن از میزان سود یا ارائه پیشنهادهای جذاب برای مشتری، به میزان فروش و سود حاصل از آن افزوده می‌شود. تخفیف توافق فروشنده و خریدار بر روی کاهش هزینه کالا هنگام پرداخت است و اگر به‌موقع، با برنامه‌ریزی و به‌شکل درست اجرا شود مزایای قابل توجهی دارد. تقریبا در هر صنعتی با تخفیف روبرو می‌شویم چرا که یک راه مطمئن برای جلب مشتریان بیشتر و جبران ضررهای کسب‌وکار محسوب می‌شود.

نظرات کاربران